רשלנות רפואית

עורך דין מומחה לרשלנות רפואית

רשלנות רפואית היא אחד מהתחומים המשפטיים הסבוכים והמאתגרים ביותר שקיימים. אין זה פשוט להוכיח רשלנות שקרתה והחמירה מצב בריאותי או אפילו גרמה למוות וכמובן שמעורבים כאן גם רגשות רבים, מחשבות ותחושות אישיות, שכן כל אחד מגיב אחרת לנושא הבריאותי שלו או אל מי מהקרובים לו. על מנת לשפר את סיכויי ההצלחה בתביעה או כדי להבין את הדברים לעומקם חשוב לפנות אל עורך דין מומחה לרשלנות רפואית שיקרא מסמכים רפואיים, שישמע את השתלשלות העניינים ויידע להסביר האם אכן מדובר ברשלנות רפואית או שלא. חשוב מאד לפנות לעורך דין כמה שיותר מהר לאחר קרות המקרה.

 

איך בוחרים עורך דין מומחה לרשלנות רפואית?

מה שחשוב בעת בחירה של עורך דין, ללא קשר לתחום ההתמחות שלו – זה הניסיון המקצועי. מומלץ שלעורך הדין יהיה כמה שיותר ניסיון, מה שיבטיח הכרות מעמיקה ביותר שלו עם התחום המדובר. כיום אפשר גם למצוא עורך דין מומחה לרשלנות רפואית שמתעסק אך ורק בתחום זה, מה שיבטיח רמה מקצועית גבוהה, שכן אין שום תחום משפטי מקצועי אחר שיתפוס את תשומת ליבו והמיקוד שלו ואפשר להיות בטוחים שהוא יידע להציע שירותים ברמה גבוהה במיוחד. חשוב לברר אודות הניסיון בייצוג לקוחות במקרים דומים וכמובן בנושאים אחרים של רשלנות רפואית.

 

החשיבות של מיצוי הדין במקרה של רשלנות רפואית

כאשר רופא או איש צוות רפואי עושה טעות בטיפול, במינון של תרופה או שהוא הפעיל שיקול דעת מוטעה – אין ספק שההחמרה במצב הרפואי תהיה משמעותית מאד עבור המטופל ותהיינה לכך השלכות גם על שגרת היומיום של בני המשפחה שלו. עורך דין מומחה לרשלנות רפואית הוא הכתובת לפנות אליה על מנת לבחון לעומק כל מקרה שקרה וכדי לקבל את ההחלטה איך יהיה הכי נכון להתנהל מבחינה משפטית. חשוב להתכונן לכך שמדובר בתביעות שאורכות לא מעט זמן.

רשלנות רפואית ודיני נזיקין הם תחומי העיסוק היחידים והבלעדיים של משרד עורכי הדין ימית מוריה ישראל בחיפה ולכן מומלץ לפנות למשרד לקבלת ייעוץ או ייצוג.

עורך דין מומחה לרשלנות רפואית
לתיאום פגישת ייעוץ בהקדם
השאירו פרטים ונחזור אליכם

עוד בנושא

דילוג לתוכן